Overnatning / Glamping

lørdag den 30. december 2017

Fantastisk julegave.

I julegave fik jeg en højt ønsket linse til mit kamera, en linse der kan sume så meget ind at jeg kan tage billeder af fuglene. Jeg ærgrede mig i sommers at jeg ikke kunne tage billeder af tårnfalkene og deres unger.

Nu har jeg fået linsen, så nu skal jeg bare øve mig. Fodertårnet med nødder hænger i hjertetræet overfor køkkenet, her spiser en af de små musvitter.


Her på årets anden sidste dag, har vi fået vinterdækket gunneraen og georginerne. Vi har ikke haft så megen frost her endnu, men nu kan det bare komme an. Så kan jeg måske få lavet ispynt til haven.
John og jeg nyder vores fælles fridage, og får slappet af indimellem. Det er dog dejligt at komme ud og få lidt frisk luft. 

Billedet herunder har John taget med min nye linse, det er betonkager under en glasklokke. Sjovt at opdage når nogen har leget med mit kamera :-) 


Nogen der ikke slapper af her i julen er muldvarpene, de har travlt, så nu er jagten gået ind. Døjer du også med mulvarpeskud, så kan du se HER hvordan vi fanger dem.

3 kommentarer:

  1. Fantastisk julegave. Sådan en har jeg også ønsket længe.......
    Smukt nytår til jer. Håber vi ses i det nye.

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig julegave. Jeg ønsker mig først et kamera ;0)
    Fint billede John har taget.
    Kærlig hilsen og et fantastisk smukt nytår til jer.
    Lone

    SvarSlet
  3. Vilken rolig present! Jag tittade också på en ny lins häromdagen en bra för porträtt och det tar man ju faktiskt av växter också :)

    God fortsättning på 2018! från Carina

    SvarSlet