Overnatning / Glamping

onsdag den 5. august 2015

Hvide prydløg i skovbunden.

I efteråret satte jeg rigtig mange hvide allium, eller prydløg. De har blomstret lidt senere end normalt, fordi de var nysatte. Men sikke en glæde og et fantastisk syn det har været. Jeg satte løgene i den hvide have, skovstykket mellem den hvide have og skurvognen, og hen foran skurvognen. 



Det har været så fint med de hvide dansende kugler mellem stammerne.


Selv om jeg satte mange løg, er der plads til mange flere, så håber at de er lige så flittige til at så sig, som de lilla prydløg.


4 kommentarer:

  1. Hej Anette.De hvide allium har jeg også haft i nogle år.....................og mine står også i mit hvide bed.Og holder utroligt længe.
    Det ser bare godt med alle de smukke hvide allium i din have.Rigtig god dag over vestpå knus Jette

    SvarSlet
  2. Hej Anette
    ...Vidste faktisk ikke at allium formerer sig med frø - tror hellere jeg må gemme nogle frøstande så!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør lige det, bare lad dem stå, så klarer de det selv :-)
      Jeg har rigtig mange af de lilla, netop fordi de flittigt selvsår sig.

      Slet
  3. Hvor er de smukke! Jeg satte også hvide allium, men de er ikke kommet op - øv! Så jeg må på den igen!

    SvarSlet