Overnatning / Glamping

søndag den 30. august 2015

Høststemning på gården.

Jeg har lavet høststemning på den gamle trævogn, som byder velkommen ved maskinhuset. Morten Korch halmballer, korn, blomster, gamle zinkbaljer og mælkespande.




En meget passende velkomst, nu hvor høsten er i fuld gang. 
Der er 45ha. jord til vores lille gård. Jorden er min mand Johns store hobby. Han er lige så vild med sine marker, som jeg er for min have. Høsttiden er altid noget vi ser frem til, og glæder os til. 




Jeg er meget glad for resultatet, der er virkelig høststemning for øjet og sjælen.


Du kan se HER hvordan det gik til at jeg fik den gamle trævogn.

11 kommentarer:

  1. Kære Anette hvilken vidunderlig platform for stilleben ;-) det ser helt igennem idyllisk ud. Kh Tina

    SvarSlet
  2. Rigtig høst-agtigt :) Flot :)

    SvarSlet
  3. Harvesting always is a highlight at the farm. You made a wonderful decoration Anette!

    SvarSlet
  4. Du er så dygtig og inspirerende. Tak! :O)

    SvarSlet
  5. Hej. Der er virkelig stemning over din oppyntning. Jeg forestiller mig helt en Morten Koch film hjemme i din have. Det er i hvert fald samme hyggelige stemning. Jeg synes, du er rigtig god til at pynte op alle steder og man kan fornemme, at der er lagt sjæl i det.

    SvarSlet
  6. Jeg er vokset op på landet og jeg elsker høst, jeg er også vild med alle efterårs farverne og den stemning der er her om efteråret. Det ser super fint ud på den lille vogn, hyggeligt med små halmballer.

    SvarSlet
  7. hej Anette
    ja det ser rigtig idyllisk ude ved dig, det minder om min egen barndom på landet hos min mor s forældre.
    min mor og jeg vil godt sige en stor tak for kikket i lørdags, og undskyld vi kom vadende ind til dig før tid for at låne dit toilet
    knus kim

    SvarSlet
  8. Hvor ser det dog smukt og idyllisk ud med høststemning. Tænk at vi allerede er så langt henne på året.

    Kjærligst Hannemor

    SvarSlet
  9. Aldeles nydelig stemning.
    Ha en fin høst videre.

    SvarSlet
  10. Kære Anette og John.
    Hvor ser det dejligt ud med den gamle vogn med korn og neg på.
    Vi ønsker John en rigtig god høst. Håber at han fik det i hus, imens det var tørt.
    Kærlig hilsen John og Eliane

    SvarSlet