Overnatning / Glamping

søndag den 10. maj 2015

Ævlebævle på besøg.

Har i dag haft bloggerbesøg. Jeannett med bloggen Ævlebævle og hendes mor. Som altid meget hyggeligt at hilse på medbloggere. Jeannett har lavet et indlæg om besøget, som du kan se HER. Jeg elsker at se andres billeder fra min have, da de altid ser noget andet end jeg selv ser, så se min forårshave gennem Jeannetts øjne. Jeannett blogger om have, lidt bolig og kreating. Så se dig lidt omkring på hendes blog.





Billederne herover er taget af Jeannett fra Ævlebævle.

Det fine vejr lokkede mange gæster til at besøge Fru Pedersens have i dag. Mange med deres mor eller svigermor i anledning af morsdag.
Jeg selv blev forkælet af mine børn med gaver og aftensmad.

3 kommentarer:

  1. Hej Anette.Jeg har været inde og nyde alle de dejlige billeder fra din have.
    Og solen var da fremme.
    Vil også lige sige at jeg viser mit runde bed om mit gamle æbletræ.............efter inspiration fra din have.
    Er rigtig glad for bedet.Godaften knus Jette.

    SvarSlet
  2. Mange tak og tak for det fine kig i din haven, den er simpelthen så skøn. Det var virkelig hyggeligt at hilse på dig og John, ja som du selv skriver er det altid dejlig at møde nogen af personerne bag de forskellige blog.
    Jeg er virkelig meget imponeret over så fin jeres have er, Jeg blev meget inspireret på vores besøg, og nu ser jeg frem til en dejlig forlænget weekend hvor jeg selv kan komme lidt i haven og måske også nå en tur forbi Bruuns have. Rigtig god uge til dig

    SvarSlet
  3. Love the view on your old orchard with flowerbeds around the trees and your lovely sunny conservatory.
    Have a nice gardening week!

    SvarSlet