Overnatning / Glamping

fredag den 8. maj 2015

Åben have 2015.

Så er åben have sæsonen startet i Fru Pedersens have. Fra 1 maj-30 september, er haven åben lørdage, søndage og helligdage kl. 13-17, samt efter aftale. 
I hele juli og august er haven åbent dagligt fra kl. 13-17, samt efter aftale.


Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb
Tlf. 40259625
Har du/I ønske om at komme udenfor havens åbningstid, skal der laves en aftale telefonisk først, da jeg ønsker at være hjemme, når der kommer havegæster. 

4 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    Hvor dejligt. Når jeg har sommerferie i begyndelsen af juli har jeg planlagt at der skal køres en tur fra sommerhuset i Blåvand op til dig. Det har jeg glædet mig til længe. Iøvrigt har jeg besluttet at jeg vil prøve mig med det hvide bed. Jeg skal bare have det planlagt ordentligt, da er noget jeg skal gøre selv, da min kære mand, ikke skal vide det inden, for han bliver helt skæv i hovedet når der forsvinder noget af græsplænen
    Håber at du får en god weekend.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Dejligt og jeg glæder mig for vi er nogle af de heldige der skal have en overnatning i skurvognen. Der ser jeg rigtig meget frem til.
    kh Hanne

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Håber du må få mange gæster i din dejlige have i år.
    Vi har planlagt en udenlandstur i år..........................men håber at gense din have en anden gang.
    Viser også indlægget om alle de åbne haver igen i mit indlæg i morgen.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig en rigtig god sæson, Anette :-) Hvis min vej falder forbi i løbet af året, så kikker jeg ind.

    SvarSlet