Overnatning / Glamping

søndag den 7. september 2014

Magisk lysaften.

Oplev en magisk og smuk lysaften i Fru Pedersens have.
Levende lys vil oplyse haven og de smukke stilleben, der emmer af sensommer/efterårsstemning.
Masser af smukke græskar vil være at finde i havens opstillinger, hyggekroge og stilleben.

Følgende aftner er der åbent med en magisk stemning.
D. 12,18 og 19 septerber kl. 19.

Entre 50 kr. Der serveres gratis kaffe/the og kage.


































Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb
Evt. spørgsmål tlf. 40259625

10 kommentarer:

  1. Uh, det ser hyggeligt ud! Det er da en super idé at holde aften-haveåbent!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver hyggeligt. Ja jeg håber at det er en dog ide at holde aftenåbent, det giver en anderledes oplevelse.

      Slet
  2. Hadde jeg vært i nærheten skulle jeg bestemt ha kommet...er sikker på at det er aldeles nydelig :) men det får bli lys i min egen hage...ikke så værst det heller.
    vennlig hilsen Elisabeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisabeth.
      Ja du har jo temmelig langt, så du må tænde lysene i din egen have, det bliver smukt.

      Slet
  3. Ønsker jer nogle fantastiske lysaftener, med råhygge og skønne oplevelser:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja det bliver spændende, og jeg glæder mig.

      Slet
  4. Hej Anette,der rigtigt hyggeligt ud og er sikker på at det bliver magisk :-), kan desværre ikke komme, nu drager vi på ferie , men håber at det bliver nogle forrygende dage hos dig :-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig god ferie til jer. Er sikker på at det nok skal blive nogle hyggelige aftner.

      Slet
  5. Det bliver helt sikkert magisk og meget, meget smukt. Det er ærgerligt, at der er så langt til Vemb. Ellers var jeg helt sikkert kommet. En rigtig god ide :-)
    Kh, Karen

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det hyggeligt - og sikke en skam at der er så mange km imellem vores havelåger. Ville gerne være kigget forbi.

    Hilsen Heike

    SvarSlet