Overnatning / Glamping

lørdag den 22. juli 2017

Sommer her i haven.

Juli måned er lig med mange blomster, sol, regn og ferie.  Jeg nyder  julihaven, her er frodigt grønt, masser af blomster i både krukker og bede. Jeg laver mange buketter, høster i køkkenhaven og bruger årstidens grønt i køkkenet.

Buketterne her på havebordet lavede jeg i formiddags til Frk Violas vaskeri.


I den hvide have er det især liljerne der tager opmærksomheden. De dufter eventyrligt.


Bedene er vokset godt til, og må jævnligt trimmes lidt i kanterne.


På køkkentrappen er der også hvide blomster i krukkerne, de blomstrer usædvanligt flot.


Sommer er også lig med regn, stille og rolig kommer det her. Så er det vidunderligt at sidde på den overdækkede terrasse og nyde lyden og duftene.



Fint besøg i haven af en meget velholdt veteranbil. Elsker når nogen går vildt op i deres hobby, glæden smitter. Sådan en fin gammel bil får virkeligt smilet frem hos mig.


8 kommentarer:

  1. Hei Anette. Flott med buketter. Er veldig glad i hvitt, og det er ikke mye som er så fint som hvite liljer. Husk å nyte sommeren. Fortsatt god helg til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  2. Jeg kan se og dufte det hele i din frodige have.
    Der må være så smukt lige nu.
    Dine liljer er bedårende må jeg sige.

    Smuk søndag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hvor ser der hyggeligt ud i din have.
    Her regner det også - ind i mellem pladrer det ned. Håber du slipper for det, for det har dine fine liljer da næppe godt af.
    Vh Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hej Anette.Skønne solskinshave.Og de hvide liljer er jeg bare vild med.Mine bliver ædt at de røde biller.
    Og den flotte bil er nu heller ikke værst.
    Og det med saksen kender jeg godt til Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
  5. Dejlig sommer have. Der ser virkeligt så smukt og frodigt ud. Og jeg drømmer mig til de vidunderlige dufte.

    Ønsker dig en dejlig dag
    Knus Lone

    SvarSlet
  6. Din have er bare så skøn,stor respekt for det kæmpe arbejde du laver og at du deler det med os andre. Dine hvide Liljer blev jeg ret betaget af, da vi var på besøg hos dig,så måske skulle jeg finde plads til sådan nogle. Hygge herfra med ønsket om en dejlig dag i haven.

    SvarSlet
  7. Hej Anette. Det ser helt fantastisk ud i din have meget sommerligt. Jeg har læst med på sidelinjen i vores ferie, men kunne ikke lægge kommentarer fordi min telefon er oldnordisk. Hvor har du dog stor succes med din brunch og mange besøgende til åben have. Det er bare så flot!

    SvarSlet
  8. Ett ord - vackert! Du bjuder alltid på så inspirerande bilder...
    Sommarkram från Titti

    SvarSlet