Overnatning / Glamping

fredag den 14. juli 2017

Besøg af Frk. Anemone.

Det er altid dejligt at få besøg af havegæster, men ekstra dejligt er det at møde nogle af dem jeg kun kender fra blogverdenen, som jeg synes jeg kender, men aldrig har mødt. Det skete igen i lørdags da Frk. Anemone, Ulla som kvinden bag hedder og hendes mand Malmcon. Vi fik snakket have og haver.


Ulla har skrevet om deres besøg her i haven, det kan du se HER, Ulla er en super fotograf, så du kan godt glæde dig.

Jeg vil lige ønske jer alle en rigtig god weekend. Det bliver ikke til så mange blogindlæg for tiden, da her er rigtig meget at se til, men det betyder jo bare at det nu er rigtig sommer :-)

3 kommentarer:

  1. Dejligt foto af de to skønne mennesker. :o)

    SvarSlet
  2. Hej Anette, tak for din søde kommentarer på min blog og for linket dertil. Vi havde en super dejlig eftermiddag i din dejlige have.

    SvarSlet
  3. Fantastisk foto du har taget Anette. Skønt med besøg i haven. Her er der heller ikke så mange indlæg for tiden......

    God søndag
    Charlotte

    SvarSlet