Overnatning / Glamping

onsdag den 19. juli 2017

Rengøring, buketter og høst.

Rengøring af havens rum, frister altid til lige at friske lidt ekstra op med et par buketter. Sidst var det det lille lysthus der stod for tur. Elsker når ruderne skinner.


Hyggeligt er der indenfor, det frister til en lille pause i dagens gøremål.


Levende lys hygger også i det lille hus, der står under de store træer, så der er ofte lidt mørkt derinde.


Buketterne blev af morgenfruer, dem har jeg rigtig mange af lige nu.


En bred række i køkkenhaven. Rækken er selvsået, da der var en række samme sted sidste sommer.


Høsten er i gang, vi er ved at høste vinterbyggen, skulle blive færdig med den i aften. Nyder det smukke sommervejr.



8 kommentarer:

  1. Hei Anette. Dere sier morgenfruer, her i Norge kaller vi de for ringblomster. Et nydelig vær her også. Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet
  2. Hvor det bare hyggeligt hjemme i din have,Det oser af fred og harmoni og hvem ville ikke gerne slå sig ned i det lille skur med en kop te og en god bog, jeg ville gerne. Skøn med det gode vejr til at høste i jeg håber at jeres høst bliver god. Hygge hefra.

    SvarSlet
  3. Hej Annette, hvor ser det godt ud hos dig. Har dejlige minder fra en skøn overnatning i haven for et par år siden. God høst og hilsen til John.

    SvarSlet
  4. Der er så fint inde i det lille hus :)

    SvarSlet
  5. Sieht das gemütlich aus!!!

    Herzliche Grüße, Biene

    SvarSlet
  6. Ser så hyggeligt ud og elsker dit hus på torvet. Det er så skønt og boede jeg hos dig. Så ville jeg snige mig der ind ret ofte.

    Smuk høst weekend
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Alt hos dig ser ud til at trives og hyggen er der bare alle steder. Heroppe regner det meget idag, men håber John har fået høstet det der var klar... I næste uge kommer min teenage datter og jeg og besøger din have, det glæder jeg mig rigtigt meget til 🇩🇰🌞 Knus Carina

    SvarSlet
  8. Et smukt sted, og du er nødt til at passe på et så vidunderligt rum inde og udenfor.

    SvarSlet