Overnatning / Glamping

søndag den 9. juli 2017

Kender du Den gamle mølle.

Kender du den gamle mølle, det gør jeg, for jeg har haft besøg af indehaveren, Margit Kornerup. Margit og hendes datter var forleden på besøg her i haven og og vi snakkede have og Margit fortalte at hun havde Den gamle mølle, som jeg følger på FB. Hun har også en blog ved navn Den gamle mølle. Butik af samme navn med de lækreste krukker til haven, andre gode ting. Har du lyst kan du se hvad Margit så og oplevede her i haven HER

Det er så dejligt at møde nye havevenner og dele interessen.

Margit og datteren Nikoline i min udestue.



1 kommentar:

  1. Kære Anette
    Dejligt du deler margits side. Den kendte jeg ikke, men det er vist en blog jeg skal til at følge.
    Margit og hendes datter hyggede sig sikkert meget i din dejlige udestue. Man kan ikke andet med din utrolige gæstfrihed og søde væsen. Glæder mig til vi ses den 13 august <3

    Knus Lone

    SvarSlet