Overnatning / Glamping

onsdag den 12. juli 2017

Havefestival og søndagsbrunch.

En travl weekend er gået med havefestival, overnattende gæster og søndagsbrunch. Jeg elsker når der sker noget, og det skal jeg lige love for der gjorde denne weekend.

Havefestivallen betød flere gæster end vanligt, vejret var fint dansk sommervejr og havesnakken gik. 

Søndag startede dagen med søndagsbrunch, hvor Hanne Mette fra Smag&Sans Vemb kultur og forsamlingshus igen forkælede gæsterne med den lækreste brunch lavet af vestjydske råvarer.

Lækre smoothies med jordbær og hyldeblomst.

Tallerkenanretning med diverse lækkerier.

Æblesaft, nybagt brød og andre lækkerier på ta selv bordet.

Portionsanretningerne.


Efter brunchen gik gæsterne i haven, hvor der var begyndt at komme gæster til havefestivalen. Konceptet med brunch og havebesøg får megen ros, hvilket jeg er rigtig glad for. Sidste søndagsbrunch i år er d. 13 august. Skulle du være intresseret i billetter, kan de købes HER

En herlig weekend.

2 kommentarer:

  1. nøøøj, hvor ser det lækkert ud - det var sørme et event jeg kunne tænke mig.... men det blive ikke til så lange ture i år, desværre .... hov nu kom jeg til at savle lidt i tastaturet hi hi

    SvarSlet
  2. Jamen, det er da også en fantastisk idé! Hvis jeg ikke boede i den anden ende af landet, ville du have mig rendende hver gang du har søndagsbrunch :-)

    SvarSlet