Overnatning / Glamping

torsdag den 10. april 2014

Mette Blomsterberg betonkage.

 I min søgen på fine kageforme til betonkager, fandt jeg en rigtig fin en fra Mette Blomsterberg. Den var rasende dyr, i forhold til dem jeg tidligere har fundet i genbrugsbutikker. Men den er pengene værd, dejlig at støbe i, kommer nemt ud af formen og har en rigtig fin facon. Opskrift på betonkager, kan du se HER.




Mette Blomsterberg betonkagen, har fået plads på et af de Claus Dalby borde jeg købte sidste sommer i Bilka. Bordet står for enden af garagen, mellem de 2 vinduer. 



9 kommentarer:

  1. Den er super flot! Jeg må prøve det selv - snart :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Jamen, det er da den ultimative betonkage :-)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtigt godt ud. Du er altså god til de fine stilleben.
    Ha' en dejlig aften

    SvarSlet
  4. Hej Anette
    Det var dog en skøn bandit ;)

    SvarSlet
  5. .... og indimellem kan den vel bruges til en dejlig spiselig kage ?

    SvarSlet
  6. Hej Anette
    Flot kage!
    Vi har set den første af udsendelserne fra din have.Rigtig god udsendelse og som ventet skøn have.I modsætning til andre udsendelser var der tid til at fordybe sig i alle dine kreative udfoldelser.Jeg glæder mig allerede til næste gang TV besøger din have,-vil du offentliggøre dato(vi ser jo mest TV nord)
    God aften
    Lise

    SvarSlet
  7. En rigtig appetitlig kage. Har også lige set første udsendelse på Mocca fra din have. Stort tillykke med det, det var virkelig godt. Glæder mig til at følge dig og haven i de kommende programmer. Knus Dorthe

    SvarSlet
  8. Hej Anette Det var dog en dejlig ny kage du der har "bagt" hvor ser den dejlig ud ved siden af forårsblomsterne.

    SvarSlet
  9. Hei Anette nå har jeg også sett ditt hageprogram på Mocca.Så bra :D
    gleder meg til neste program.
    Vennlig hilsen Elisabeth

    SvarSlet