Overnatning / Glamping

søndag den 6. april 2014

Forårsmakeover i det lille lysthus.

En stor glæde for mig, er de forskellige årstider, hvor stemningen skifter, i både haven og dens små huse. En dejlig anledning til at få gjort rent, skifte ud og friske op. 






 Det er ikke fordi jeg er ude at købe nye ting, jeg flytter bare lidt rundt på det jeg har. En stor forandring er farverne i puder og tæpper, disse tæpper ligger oftest i gyngestolen i den lille stue, men nu bor de lidt i det lille lysthus.








Du kan se HER  hvordan der så ud til jul.

11 kommentarer:

  1. Det er blevet meget forårsfint :-) Jeg kan godt forstå at du ikke køber nye ting hele tiden. Du har da bare så mange gode pynte- og hyggeting!

    SvarSlet
  2. Og hvor er det bare nogle yndige opstillinger. En fryd for øjet!

    SvarSlet
  3. Ih, hvor er der skønt. Der kunne jeg godt tilbringe et par timer med en god (have)bog og en kande te :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint.. Elsker dit stilleben foran skurvognen..

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint, og et rigtig hyggested:-D

    SvarSlet
  6. Det ser meget forårsagtigt og smuk ud :-)

    SvarSlet
  7. Ja og du har sans for det dekorative og det at matche farver. Flot ser det ud!

    SvarSlet
  8. - jeg elsker også årstidernes skiften, og har altid gjort meget ud af at bruge de blomster der høre årstiden til.... så længes man efter dem til hver sæson.... Det er dejligt...

    SvarSlet
  9. Så fint der er blevet i lysthuset - rigtig, rigtig indbydende!

    SvarSlet
  10. Hvor ser det dejligt ud i lysthuset. Det indbyder bare så meget til at sidde og hygge med en varm kop the og bare nyde livet.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
  11. Hvor er det fint og forårsagtigt :0)

    SvarSlet