Overnatning / Glamping

torsdag den 3. marts 2016

Artikel i Kulør fra Fru Pedersens have.

I denne måned udgave af gratis magasinet Kulør, er der en 6 sider artikel om vores hjem, skurvogn,  lysthus og soveskuret, i Romantisk landstil. Artiklen er skrevet af Jytte Boch, som også har taget billederne. En rigtig fin artikel, jeg fik straks lyst til at få de gule havestole ned fra loftet. 

Kulør magasinet fås ganske gratis hos SPAR, MIN KØBMAND og LET-KØB.
Et spændende blad med megen inspiration, smukke billeder, opskrifter og gode artikler.


Vores landkøkken.

 Stuerne.


Fra skurvognen, som bla. bruges til B&B. Se mere om vores B&B HER


Soveskuret, et lille mini drivhus, og de gule havestole foran skurvognen, nu må jeg vist på loftet og hente dem ned, for de får da smilet frem :-)


Skulle du få lyst at besøge haven, kan åbningstiderne ses HER.

6 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være en fin artikel. Jeg har aldrig hørt om det blad men vi har heller ikke nogen af de nævnte butikker i nærheden.

    SvarSlet
  2. Skikkelig fin artikkel :-) Du er skikkelig flink med detaljer i hagen.
    fortsatt god dag
    Stein

    SvarSlet
  3. Helle Aagaard, Sydfyn4. marts 2016 kl. 09.57

    Ihh tak Anette for infoen. Spændende. Jeg iler straks efter et eksemplar selvom disse butikker bestemt ikke ligger i nærheden af mig. God fredag herfra det sydfynske
    kh Helle Aagaard

    SvarSlet
  4. Ej, tillykke med reportagen - må straks få fat i et blad! Ser ud til at være meget flotte billeder der er blevet taget - Ha en god weekend med forårssysler og nedhentning af havemøbler!
    Hilsen Henrik Havehjerne

    SvarSlet
  5. Så fantastisk, det blad skal jeg da bestemt have fat i og så helt gratis. Hvor er det nogle flotte billeder. Men hvordan kan det være andet, når det er hos dig de er taget:)

    Rigtig fabelagtig weekend og tillykke med det flotte blad
    Charlotte

    SvarSlet
  6. Hvor bor du bare fint og hyggeligt. Jeg må indenom en spar eller en af de andre, som har bladet for at få et eksemplar. Det ser ud sem en rigtig fin artikel. Til lykke med den :)

    SvarSlet