Overnatning / Glamping

søndag den 13. juli 2014

Bro med krokodille.


For enden af haven, har vi en bro der går over grøften, til marken på den anden side. Den var ved at være vokset til i forvildede grene og langt græs. Det har jeg nu fået trimmet og der er igen fri passage over broen, dog skal man lige tage sig i agt for den altid sultne krokodille der ligger på lur :-)




Sure sommertæer er en af livretterne.


Jeg har mange gæster i min have, og nogle af dem er bloggere, det er så hyggeligt og dejligt at møde dem i virkeligheden. Der bliver taget rigtig mange billeder i min have, af havegæsterne, og jeg synes det er både sjovt og spændende at se, hvad andre ser i min have. Ofte er der motiver jeg ikke selv har bemærket :-)

Anne fra Regnsporehaven, har været på besøg i min have, det kan du læse om HER
Nina Vangelyst har også været på besøg, det kan du læse om HER

6 kommentarer:

  1. Hej Fru P,
    Hvor sker der meget spændende i din have. Jeg har været væk et par dage, og glædes derfor endnu mere over at være tilbage. Herligt :)
    Sådan en krokodille ønsker jeg mig også, men må nøjes med en klæbrig slange gemt i mit skur. Den hedder Kaa og har engang været gemt i forenden af min mors seng, til stor fryd da hun om aftenen stak fødderne under dynen, og fór op med et skrig, efter at have været i nærkontakt med den væmmelige gummislange!
    Herlig historie. Tak for idéen.
    Kh Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Emil altså, stakkels din søde mor. Min søn havde engang en grøn kornsnog (slange) i et bur på sit værelse. Som den søde mor jeg er, havde jeg en dag skiftet dens vand. Jeg syntes der var så tæt i buret, så jeg havde ladet en meget lille sprække stå åben, så der kunne komme lidt luft ned til den. Da vores søn kom hjem om aftenen med en mus den skulle have at spise, råbte han, mor hvor er min slange. Den var simpelthen forsvundet ud i den blå luft, vi fandt den aldrig. I meget lang tid efter satte min mand sig ikke i sofaen, uden først at løfte alle puder, for at se om den skulle være der, han var ikke så glad for tanken om selskab af en slage i sofaen.

      Slet
  2. Dejligt at du får så mange besøgende, snart får du flere end Haven i Hune :)
    Du har i hvert fald været god til at udbrede kendskabet til din have, godt gået.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ah mon dog :-) Haven i Hune er noget ganske særligt, jeg er meget inspireret af den smukke have, og den fantastiske kvinde der skabte den.
      Tak, det er utroligt hvad der kan komme ud af at blogge, det havde jeg aldrig drømt om. Jeg er meget taknemmelig over al den positive omtale af min have. Det er en stor daglig glæde at dele haveglæden med andre.

      Slet
  3. Hej Anette

    Uf, for en væmmelig fyr du har liggende der, jeg håber du husker at fodre den engang imellem så der ikke rydder alt for mange af dine dejlige gæster.:):):)

    Det er dejligt at der er mange der har lyst til at aflægge dig et besøg i dit skønne paradis, men om du havde set det komme da du begyndte at blogge i september 2012 og din rolle som tv vært i egnet tvprogram, tror jeg ikke.
    Men du er blevet populær blandt mange der har fået øjnene op for din måde at bygge have op på. Det at man ikke behøver at tømme en hel brugskunst butik eller plantecenter for at lave skønne rum eller opstillinger, er noget jeg tror der går rent ind i folk.

    Rigtig god dag, Anette og tak for al den inspiration du disker op med.

    Knus herfra det midtfynske, Pia



    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det havde jeg bestemt ikke drømt om, da jeg begyndte at blogge. Utroligt hvor meget der er sket siden. Jeg har jo bare delt det jeg altid har gjort i min have, så jeg kan næsten ikke forstå det :-)

      Slet