Overnatning / Glamping

søndag den 3. marts 2013

Tagpap på skurvognen og kig indenfor





Så er skurvognens tag blevet færdigt. Med alu drypkanter, underpap og over tagpap. Grunden til at skurvognen skulle flyttes inden tagpappet kom på var, at alu drypkanterne fylder lidt og så var vi bange for at beskadige dem på vejen ud af porten. Se indlægget fra flytningen her


Her kan man se opbygningen med alu drypkanter og underpap. 


Der er også blevet monteret udendørsbelysning, 6 lamper fordelt på 3 sider.


Velkommen indenfor i den færdigmalede skurvogn. Der er dejligt lyst med fine lysindfald. Indendørs mangler der gulv, en fast bænk og tekøkken. Udenfor skal der lægges fliser. Som i kan se har jeg ikke kunnet styre mig, der er flyttet både blomster og glas til levende lys ind i vindueskarmen. Kan simpelthen ikke lade være :-)
Min mor er i gang med at sy forhæng, puder, dug og hynde til bænken. Stofferne kan ses her

11 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det flot det hele.
    Jeg er vildt misundelig ( på den gode måde)
    Så skønt for dig med dette lille "fristed"
    Glæder mig allerede til flere billeder.
    God solrig søndag til dig fra mig

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare fantastisk ud allerede, og kan sagtens forestille mig stilen med det nye smukke stof I har købt.
    Det bliver/er et ynglingsted gennem sommeraftnerne ;o)

    Ha en rigtig dejlig solskins-søndag.
    Kærlige hilsner fra Lise

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Hold da helt op.Det er da godt nok blevet flot ,og dejligt lyst indendørs.
    Med udendørs belysning og fliser rundt om vognen er det jo et helt lille sommerhus i har fået jer.Er rigtig spændt på at se alt din mor har syet.Rigtig god søndag til dig i det dejlige vejr knus Jette

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fantastisk din vogn. Det skurre helt i mine øre at kalde den for skurvogn, det er den da alt for fin til.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  5. Sjovt at følge. Den bliver finere og finere for hver gang du viser billeder!

    SvarSlet
  6. Uha hvor er den fin er også misundelig på den gode måde. Nu kender jeg alt for godt det med at indrette så småt før manden er færdig men lidt gør jo ikke skade :-) GLÆDER mig vildt meget til at se den færdig indrettet. Ved den vil blive fantastisk Knus og forsat rigtig god weekend Else Fogt

    SvarSlet
  7. Eiii hvor er den altså bare blevet super flot :) Den er jeg sikker på du nok skal få rigtig stor glæde af :)

    Kh Ina.
    http://vestrup-vintage.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. uh den bliver så fin så fin - og ja, jeg kender bestemt godt det med at være en smule utålmodig ;0)

    SvarSlet
  9. Den bliver så flot skurvognen. Dejlig og lyst :-)

    Fortsat god søndag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  10. Resultatet er bare så flot, både ude og inde. Ingen tvivl om at I har hænderne skruet rigtigt på. Er så spændt på at se hvordan du får indrettet den.

    SvarSlet
  11. Sådan en vogn kunne være dejlig at få fingrene i.Det er mega flot tillykke med det flotte resultat...spændende at følge med i.Tak

    SvarSlet