Overnatning / Glamping

torsdag den 21. marts 2013

Genbrug af juletræ




Her har jeg omdannet et af de små juletræer til en forårs og påskedekoration. De fleste af grenene er klippe af, dog er bevaret 2 grenkranse, hvorom der er flette en fuglerede. Rederne er foret med en mindre rede af hø. Rederne er flettet af grene fra klematis, det er nemmest at flette jævnt hvis der er et ulige antal grene. Her manglede der en gren i hver rede, så snød jeg og sætte en ekstra ind. I bunden af krukker er plantet en pletter i luften og nogle hornvioler, den bare jord er dækket med lidt hø.
Vi har fået et lille drys sne i går og i nat, men stadig under 1 cm, så det ikke så slemt, som hos mange af i andre. Glæder mig altså helt vildt til + grader :-)

10 kommentarer:

  1. Du ER altså kreativ. Èn cm. sne lyder godt! Jeg har ikke været ude endnu i dag, men set indefra ligger her mange cm!

    SvarSlet
  2. Flot ser det ud, her sner det stadig, så vi nøjes ikke med et lille drys.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Det ser da bare godt ud ligemeget hvad du laver.
    Og dejligt at du kan udnytte hvad du har i haven.God dag Jette

    SvarSlet
  4. Hej Annette
    SUPER ide, du er som sædvanlig virkelig dygtig til at lave dekorationer. Jeg sidder her og tænker -hvorfor var det lige jeg smed mit clematisafklip ud ;0( hvor dum kan man være ! Det må jeg huske til næste år, for det var da en super ide at lave reder af det.
    God dag.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
  5. Du ryster kreativitet ud af ærmet den ene gang efter den anden, og bliv endelig ved med det - jeg nyder det :o)
    Det er mærkeligt at se dine billeder uden sne, her er det hele hvidt og har været det længe... det virker meget mere forårsagtigt hos dig :O)

    Ha en go aften...

    SvarSlet
  6. Jeg har en ide - synes selv den er helt genial: Jeg giver husly, masser af the og kaffe, hjemmebag og 3 retters menu til aftensmad samt det helt store kolde bord til frokost.. Så kommer du og pynter min have med alle dine pragtfulde ideer.
    For pokker hvor er du kreativ med det vi andre ikke aner hvad vi skal bruge til :)
    Knus til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en god ide, kunne da godt bruge sådan en omgang forkælelse. Hvornår skal jeg komme :-)

      Slet
    2. Du kommer bare Anette - lige så snart du har tid til det :o)

      Slet
  7. Super sød, den er bare fin med alle de smukke farver.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet