Overnatning / Glamping

tirsdag den 2. april 2019

Forårsmesse og foredrag.

På fredag d. 5 april, skal jeg til Aalborg Kongres & Kultur Center og holde et foredrag om hvorfor haven er det bedste sted i verden, med alt hvad det indebærer af uderum, dyr og hjemmeavl. Du kan læse meget mere om messen HER



Kom indenfor i Fru Pedersens have

Fredag den 5. april kl. 14.00Blogger Anette K. Pedersen fortæller om haveglæde, lidt om at bruge haven som en forlængelse af huset, indretning af uderum, hyggekroge, stilleben og dyr i haven. Glæden ved af avle sin egen mad, ja alt det der gør haven til det bedste sted i verden.
Det er en stor glæde at få lov at komme ud at fortælle om haveglæden, så jeg glæder mig. Jeg glæder mig også til at se og opleve forårsmessen, hvor der er alt til haven, af både grej og planter.
Måske ses vi 

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg gad godt at høre dit foredrag, Anette! Du er bare den bedste til at formidle smittende haveglæde :-) God fornøjelse med det!
    Kærlig hilsen Nana

    SvarSlet
  2. Kære Anette.
    Hvor bliver jeg glad helt ned i maven, når jeg ser din plakat. Du ser så fantastisk dejlig ud.
    Ryge og Dalby er kommet i fint selskab.
    Rigtig meget held og lykke med det.
    Mange kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet