Overnatning / Glamping

søndag den 25. juni 2017

Inspiration i overflod.

Spændende ideer og detaljer i massevis var der rigtig meget af på Cph Garden. Her får i nogle af de ideer jeg godt kunne lide.

Trellebord bygget ganske simpelt med trækasser og murertreller. Fyldt med skønne kurve og planter i naturens egne farver.


Spir, smukke kugler og fine lerkrukker, rent haveguf.


Skønne emalje og zink vandkander i gode havefarver.


Forkobrede planter og æg hos By Helle Nørby.


Signe Wennebergs bæredygtige have, med rusktikke træmøbler, drivhus, tørresnor og høns.


Jeg er jo vild med tørresnore i haven med vasketøj på, det giver en rigtig dejlig sommerlig stemning. 


En lille vejbod, bygget af 3 gamle døre, og med planter på taget, skøn og slet ikke til at stå for.


Høns var der flere steder steder på Cph Garden, og det forstår jeg godt, for høns er så hyggelige i haven. Jeg er jo selv så glad for mine.


Et havesæt bygget af en gammel traktorfront og stole af traktorsæder.


Der var også blomster i alle farver og faconer, en fryd for øjet.


En fin gammel budcykel med blomster i kurven. Sådan en cykel har jeg ønsket mig i mange år, mon ikke det ønske går i opfyldelse en skønne dag :-)


Det var de billeder jeg havde valgt at vise fra vores tur til Cph Garden, en dejlig dag, som vi vil huske længe. Glæder mig allerede til 2019, hvor rygtet siger at der nok kommer Cph Garden igen :-)

8 kommentarer:

  1. Der var mange skønne kig og lækre detaljer på CPH Garden - jeg kan se, vi faldt over nogen af de samme ting! Jeg er ved at se TV2fris dækning af showet, og der er et klip, som bliver gentaget adskillige gange, hvor du og John lige dukker op i venstre side - jeg smiler hver gang, jeg ser det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle Aagaard, Sydfyn26. juni 2017 kl. 18.57

      ..ja også her .. "jamen der er jo Fru Pedersen og John ..:"

      Slet
  2. Godaften Anette.Dejlige billeder fra CPH.Kan jo genkende masser af billederne fra Gittes og min tur derind i går på min runde dag.
    Og jeg var så heldig at få en af de smukke vandkander i turkis af Gitte.Den må jeg vist tilføje mit indlæg.
    Lad os håbe at Haveselskabet gentager succesen i 2019.
    Godaften Knus Jette

    SvarSlet
  3. Er helt solgt Anette.
    Tusind tak for du giver os en tur.
    Du har ret så meget inspiration og så mange ideer ser nu dagens lys.

    Smuk dag
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  4. Sjovt, som det er forskellige ting, vi har hæftet os ved allesammen, når det kommer til detaljerne. Den traktorfront opdagede jeg slet ikke - til gengæld gik jeg næsten i koma af fryd over en sten imellem stauderne :-) Ærgerligt, at vi ikke kan se tv2 fri her hos os - vi dukker op næsten allesammen hist og her og undervejs, har jeg fået at vide :-)
    Kærlig hilsen, Karen

    SvarSlet
  5. Så mega skønne idéer og fine billeder. Har besluttet jeg må afsted næste gang.
    Tak for et dejligt indlæg med masser af inspiration

    Rigtig god dag
    Lone

    SvarSlet
  6. Många fina detaljer och jag kan tänka mig både kloten och de bronserade blommorna som vackra detaljer här :)

    Kul att se de fina sakerna från utställningen.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder fra en helt fantastisk udstilling, kan se du har fået nogle detaljer med som jeg desværre overså

    SvarSlet