Overnatning / Glamping

torsdag den 8. juni 2017

Fe og engle i luften.

Den lille fe der sidder på kanten af et fuglebad, er vist mit yndlingsfuglebad. Hun får altid smilet frem, og har næsten altid en blomst i vandet. Hun er omgivet af blomster og grønt og lever i sin egen lille verden.



En af selskabsplanterne er den fine og yndige plante Engle i luften. De små blade minder om engle. Det er en variant af planten pletter i luften, som jeg har i flere krukker og baljer i haven. De klarer sig meget bedre udendørs, synes jeg. De kommer fint igen efter vinteren.


Den småblomstrede syren er lige begyndt at blomstre og den er så fin i farven til hornviolerne og rhododendronblomsten. Jeg nyder de forskellige stilleben i haven.


6 kommentarer:

  1. Det er en meget smuk fuglebad, flot lavet. Der er yndeog frihed over den lille fe med fuglen på foden. Den småblomstrende syren er ikke bare smuk, men dufter helt vinunderlig,det gør vores ihvertilfælle.Engle i luften er meget smuk, jeg har kun set den hos dig, den må jeg holde øje med ,for den er da værd at eje. Hygge herfra Leila

    SvarSlet
  2. Kære Anette.
    Sikke en masse skønne billeder du har på, de sidste par dage.
    Jeg elsker syrener og købte den smukke Beauty of Moscow da vi besøgte Syrenprinsen og Tante Grøn. Men den kunne selvfølgelig ikke være i en krukke, så nu står den og blomstrer hos Johns søn. Så nyder jeg den der.
    Hvor er det smukt med et helt hegn med syrener.
    Dit smukke fuglebad har jeg beundret flere gange og engle i luften lige så. De er så yndige sammen.
    Ønsker dig og John en rigtig dejlig weekend.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
  3. Hun er også noget af det smukkeste :)

    Dejlig dag
    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Elsker din lille fe, og her er det jo Alfene der hersker. Dine engle i luften er så skønne, og du har helt ret! Pletter i luften er meget bedre udendørs. Har aldrig kunnet holde dem inde, men ude går det fint. Så tak for det tip.

    Knus og dejlig dag
    Lone

    SvarSlet
  5. Hei. For et nydelig fuglebad. Engle i luften har jeg ikke hørt om før. Skal være på utkikk etter. Ønsker deg en god helg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlet