Overnatning / Glamping

søndag den 1. marts 2015

Hele Danmarks haveveninde holder gardenparty.

Sæt allerede nu kryds i kalenderen, til når hele Danmarks haveveninde og hendes Syrenprins holder Gardenparty. Tante Grøns have, er åben første gang i år, d. 16-17 maj kl. 13-17.
En oplevelse af de helt store, med stemning, sjæl, fantastiske ideer, inspiration, smukke planter og ikke mindst dejlige havemennesker og højt humør.

Hele Danmarks haveveninde og hendes Syrenprins. Et dejligt par, der gavmildt deler deres haveglæde.

Foto: Susan og Jesper Durup mylovinggarden.blogspot.dk 

Alle de fantastiske smukke billeder er taget af Susan & Jesper Durup. Susan har bloggen My loving home and garden.

Nyd alle de dejlige stemningbilleder, fra åben have arrangementet 2014 i Tante Grøns have







Du kan se meget mere om Tante Grøns Gardenparty HER

Der sker masser af spændende ting, med deltagende kunstnere, plantehandlere og haveguf, så husk lommepenge :-)


Er man kommet på havetur, kan Bruuns Have også opleves. Se åbningstider HER

Samt min egen, Fru Pedersens have, se åbningstider HER

16 kommentarer:

  1. Jamen, jamen, jamen..... I bor jo helt ovre i Jylland !!! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Løsningen hedder weekendophold i jylland :-)
      Knus

      Slet
    2. Kære Sussi.

      Ja, mange af vores havegæster har gjort en dyd ud af nødvendigheden, og har taget en eller to overnatninger, mens de udforskede haver i det jyske.

      Kærlige havehilsner

      Slet
  2. Åhh, tak for nogle gode tips til besøgshaver:-)
    Vi tager helt sikkert afsted med vores små Vattotter, for at få inspiration her til Birkeholm 'Gods' ;-)
    Dejlig søndag til dig

    SvarSlet
  3. Hej Anette.Dejlige billeder du viser fra Tante Grøns have......................og jo flere vi er der skriver om alle de åbne haver der er rundt omkring i landet .................jo bedre.
    Håber jeg kan få overtalt manden til endnu en Jyllandstur til maj.
    Vi havde bare sådan en dejlig tur sidste år med besøg hos jer højt mod nord.
    Dejlige billeder af lille Merle der plukkede blomster i dit forrige indlæg.
    God søndag knus Jette.
    PS.Flot header du viser...............hvilket system bruger du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke du kan lokke din mand, han er da så sød.
      Jeg laver min header i piccasa, som en collage på 6 billeder, så beskærer jeg den. Jeg kan ikke på den til at passe i bredden derinde (kan være det bare er mig) men jeg lægger billedet over i Paint bagefter og ændrer størrelsen til 900 pixels i bredden.
      K.H. Anette

      Slet
  4. Jeg har ikke set Tante Grøns have, men den må vist på listen i år,....Den ser også rigtig spændende ud... Håber jeg kan få et par havebesøg i løbet af sommeren, og at de ikke alle falder på min arbejdsweekender.....
    Knus Susanne

    SvarSlet
  5. Sikken en have den vil jeg også gerne besøge...sikken et spil i farverne....

    SvarSlet
  6. Kære Anette.
    Det er vel nok et skønt billede af vores tante og hendes prinsgemal fra det bakkede Flade.
    Rigtig god uge til dig.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  7. Hrmpf! Det var vel nok ærgerligt, den weekend kan jeg ikke.

    Men både fotos af have og mini-marked lokker... MEGET!

    (Jeg er sur og gider ikke glæde mig til reportager derfra)
    Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tante Grøns have har åbent flere gange, prøv at se på hedes hjemmeside, hvor hele programmet kan ses. Måske er der en af de andre gange du kan :-)

      Slet
    2. Kære Lene.

      Man får rynker og mavekneb af at være grumpy:o) Ja, måske passer een af de andre datoer bedre?

      På måske gensyn:o)

      Slet
    3. Helt enig, sur skal man helst kun være kortvarigt!
      Jeg må straks finde ud af, om jeg kan få det til at passe én af de øvrige gange.
      Tak for det.
      Et ægte Ronja Røverdatter forgårs-skrig gled forresten over mine læber idag efter 5 timers styrkende gårdhave arbejde.
      Hilsen Lene

      Slet
  8. Kære Anette.

    John og jeg er helt overvældede over al den venlighed, hjælpsomhed og betænksomhed vi har været vidne til i Blogland i de forgangne dage. Det er en fantastisk hjertevarmende følelse, at du også har lavet sådan et stort stykke arbejde, for at hjælpe os med at dele invitationer til Gardenparty ud. Vi er begge meget glade og taknemmelige for din store hjælpsomhed og alle dine søde ord.

    Det er jo også altid en stor fornøjelse at se Susan og Jespers stemningsfulde billeder.

    Er lidt ked af at jeg først kommer med vores kæmpetak nu, men det er influenzatid her i bakkerne. Håber du også hylder mottoet "Bedre sent end aldrig!"??

    Håber I hygger jer med alle projekterne. Nu starter det hele sådan for alvor lige om lidt. Meteorologerne taler om 12 graders varme på søndag.

    Endnu engang tusind gange tak for din fantastisk smukke gestus Anette.

    Kæmpeknus fra de gamle havenisser i bakkerne

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekom, det var så lidt. Det ville da være synd, hvis nogle gik glip af at besøge jeres skønne have, bare fordi de ikke vidste hvornår der er åbent :-)
      Bedre sent end aldrig, det hylder jeg. Håber i er ved at være friske igen. Det bliver skønt med mildere vejr.
      Knus til de gamle havenisser :-)

      Slet
  9. Også en stor tak til alle dine søde læsere for de mange pæne ord. De giver ny energi og motivation.

    Kærlige forårsgrønne hilsner

    SvarSlet