Overnatning / Glamping

søndag den 29. marts 2015

Åben påskehave i Fru Pedersens have.

Påsken står for døren og jeg holder åben påskehave, hver dag i påsken (2-3-4-5-6 april) 2015 kl. 13-17. Skalstrupvej 36, 7570 Vemb.
Entre til haven er 50 kr. Børn under 12 år gratis. Kun kontant betaling.



Min have er klar til en ny og spændende sæson. Glæder mig til at møde nye og gamle havevenner, udveksle tips og gode ideer. 
Der er som altid kaffe på kanden og lidt hjemmebag, i haven.

Efter påske er haven lukket indtil 1. maj, hvor haven er åben hver weekend kl. 13-17, indtil 30 sep. I hele juli og august måned er haven også åben på alle hverdage. Derudover er haven åben efter aftale, på tlf. 40259625.

I hele sæsonen er der udstilling af smukke tråddyr, lavet af Dorthe Arnsfelt. Se mere HER på Art Arnsfelt, om Dorthes smukke tråddyr.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god - åben have - til jer.... Jeg følger med her på bloggen, da jeg jo også har åben i min lille hygge butik....-
    Det ser skønt ud - lige til at komme i godt humør af .....
    God på ske til jer
    Kram Susanne

    SvarSlet
  2. Hej Anette.Held og lykke med din åben påskehave..............måske kan jeg overtale manden til en tur op til jer.Vi er alligevel i Jylland nogle dage.............og han var rigtig glad for jeres dejlige have.
    God søndag aften knus Jette

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse med at have åben have.... der bliver mange fine ting at se for dine gæster. Ønsker mig også en tur til Jylland lige som Jette ovenfor :-)

    SvarSlet
  4. God fornøjelse med åben have sæsonen 2015, jeg håber at du og dine påskegæster får ordentligt vejr:-)

    SvarSlet
  5. Hej Anette
    Hold nu op en energi du lægger for dagen, jeg er imponeret - hvor ser det godt ud - øv vi bor så langt væk !
    Men dejligt jeg kom på for jeg havde nogle problemer i går aftes med at komme ind dels på din blog men også andre blogge - jeg tror det var et problem hos os ?
    Fortsat god påske.
    Påskehilsen Anita

    SvarSlet