Overnatning / Glamping

mandag den 16. marts 2015

Drivhuset bugner af forårsblomster.

Det ene drivhus bugner af forårsblomster i de skønneste farver. I denne uge, skal jeg i gang med at tilplante krukker og baljer.


Hvide forglemigej, perlehyacinter, hyacinter og hornvioler.


Blå forglemmigej, perlehyacinter, hyacinter og hornvioler.


Pastilfarvede stedmødre og hornvioler.


Gule minipåskeliljer og hyacinter i rosa farver.


De nye dahliaer der er kommet til, er sat til forspiring. Alle de gamle står stadig trygt og lunt under vinterafdækningen. Du kan se HER hvordan de er vinterdækket.

Der er specielt kommet lidt flere orange til, dem er jeg blevet meget begejstret for i sensommeren, hvor der gerne må være mere knald på farverne. Der er også nogle nye slags hvide, dem kan jeg ikke få for mange af til spejlbassinet, og skålene i den hvide have.
Tænk at kunne finde så mange nye slags, som jeg ikke havde i forvejen :-) Der bliver vist til endnu en række i snittebedet.


9 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt syn - det bliver en god uge! Det bliver spændende at se det færdige resultat - go' arbejdslyst!

    SvarSlet
  2. Dejligt at starte dagen på sådan billeder fra dig, det giver mig energi til dagen. God mandag med al dens glans..

    SvarSlet
  3. Det ser lovende ud, Anette. Meget lovende!

    SvarSlet
  4. Ejjj, hvor ser det dog skønt og friskt ud:-)

    SvarSlet
  5. Det blir som sædvanligt helt fantastisk hos dig :)

    SvarSlet
  6. Godaften Anette.ÅH !!! alle de skønne blomster du viser.
    Og dejligt når det hele kommer udenfor og pynter din dejlige have.
    Dine forspirede dahlia ligner mine til forveksling................har også mine i drivhuset.Og de orange blomster er også på vej i min have.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet
  7. Lovely flowers in your greenhouse and lots of dahlias already in pots, help I still have to start.

    SvarSlet
  8. Rent svir at komme ind i det drivhus, det ser godt ud! Rigtig god fornøjelse:-)

    SvarSlet
  9. Nøj, det bliver lækkert! Du forstår at købe stort ind!

    Jeg har købestop, da jeg slet ikke er hjemme i påsken til at vande og holde øje. Vi skal til udlandet, så selv om jeg har lyst til at plante og regere i haven, så er det vist bedre at bruge tiden til at pakke og vaske til turen.

    Mange hilsner Lene

    SvarSlet