Overnatning / Glamping

torsdag den 12. september 2019

Årets lysaftner.

Så er det den tid på året, hvor jeg holder lysaftner, havde den første i går aftes.

Ca 400 levende lys kan opleves i Fru Pedersens have til lysaftnerne. Ren magi og en eventyrlig stemning hersker i havens rum.


Alle havens opstillinger og stilleben er opgraderet, der er sensommer/efterårsstemning, de brændte og grålige farver hersker.


Bordet på terrassen bugner med planter og lys.


Soveskuret indbyder til en pause.


Udestuen funkler i skumringen



Alle lanterner er pudsende, så lysene rigtigt kan skinne.


Har du lyst at opleve en lysaften i Fru Pedersens have, så er 

der åben i aften og i morgen aften d. 12 og 13 september 2019  fra kl. 19-22
Fru Pedersens have, Skalstrupvej 36, 7570 Vemb
Entre 60 kr. incl kaffe/the og hjemmebagte muffins.

Havens mange georginer står så smukt lige nu, de bugner af blomster.


Her 2 nye bede som jeg lavede i foråret. Der stod tidlige blommetræer, de var i dårlig stand og blev gravet op, og så var det oplagt med et par nye bede.


Georginer er i alle farver her i haven. Jeg nyder at kunne bruge løs til buketter og baljer med vand.



5 kommentarer:

  1. Hei.
    Helt nydelig Anette. Det blir egen stemning med levende lys.
    Tillykke med lysaftene.
    Ha det godt.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
  2. Åhh så smukt kære fru Pedersen. Er så træt af jeg ikke kommer afsted. Men det kunne ikke gå op. Men så er det så dejligt ar se dine flotte flotte billeder.
    Ønsker jer en dejlig weekend.

    Knus
    Lone

    SvarSlet
  3. Ganske enkelt. Vildt smukt
    Skøn weekend og lysaften
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Ja, det er da ren magi og eventyrstemning. 400 lys! Hvor lang tid mon det tager at gå rundt og tænde dem alle? Jeg håber, at du har haft nogle hjælpere, og at du har købt fyrfadslys på tilbud, for med tre aftener bliver det til 1200 stk!!
    Det ser så smukt ud på billederne, men jeg er overbevist om, at det er endnu smukkere i virkeligheden. Jeg håber, at du har haft haven godt besøgt. Jeg tror, at man kan blive helt høj af at gå rundt i din lysaftenshave!
    God weekend og de bedste havehilsner her fra Midtjylland.
    Bodil Riis.

    SvarSlet