Overnatning / Glamping

fredag den 20. oktober 2017

Efterårspyntning af minidrivhus.

Det lille drivhus har jeg pyntet med grene og blade fra egetræerne, pærer, georginer og levende lys i små glas. Når jeg laver julehaven, bliver det noget med gran og en lille lyskæde, og så noget pynt af en art.


Først er kvistene med egeløv lagt i bunden. Derefter plaserede jeg små genbrugsglas rundt omkring. Så pærene og til sidst georginhoveder.


Istedet for pærer kunne bruges æbler eller græskar.


Når mørket falder på, ser det helt eventyrligt ud med de små fyrfadslys i glassene.


Kun fantasien sætter grænser for hvad der kan pyntes med. 
Selv om jeg nu er begyndt på årets julehave, nydes efteråret for fulde drag. Jeg er jo ude og kan gøre det hele tiden.

Rigtig god weekend.

3 kommentarer:

  1. Ser så indbydende og inspirerende ud.
    Dejlig weekend til jer

    Charlotte

    SvarSlet
  2. Hej Anette. Det er meget flot og inspirerende.

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Uhmmm, hvor ser de pærer lækre ud.
    Fantastisk smuk idé at pynte med pærer, georginer og lys. De blide farver klæder hinanden.
    Kærlig hilsen Eliane.

    SvarSlet