Overnatning / Glamping

onsdag den 31. august 2016

Kig imellem gamle tykke stammer.

Kig imellem gamle tykke træstammer giver lyst til at se mere, og gå på opdagelse. I den ældste del af vores have er en række med meget gamle store træer. Lidt skæve og krogede og helt vidunderlige. 


Bag de tykke stammer er pladsen med trellebordet, som året igennem bliver brugt til skiftende dekorationer. Lige nu er det georginhoveder og roser der pryder, sammen med diverse baljer og krukker.


Det lille drivhus gør sig godt, både med og uden planter i. Glasset fanger lyset så fint.


Georginen Cafe Au Lait, den eneste af mine georginer jeg kan huske navnet på.


Roserne i fuglebadet med den lille fe, har samme nuance, og fra den nye række af roser til snit, som jeg plantede i foråret. Rosen er fra den serie af roser der hedder Flower Circus, dem kan du læse meget mere om HER Jeg har flere af den type roser i haven, og de er virkelig gode.


2 kommentarer:

  1. Hej Anette.Dejlige billeder inde fra din skov.Og smukke gamle træer skal man passe på.Har da selv flere gamle træer i min villahave som jeg er meget glad for.
    Og fin pynt på trellebænken.
    Rigtig dejlig dg til dig Knus Jette

    SvarSlet
  2. Hej Anette. Sikken en romantisk stemning på billederne. Trellebordet er rigtig fint. Jeg er noget vild med det lille drivhus. Træerne giver en rigtig god stemning i haven.

    SvarSlet