Overnatning / Glamping

lørdag den 11. januar 2014

2 tønderland drømmehave.

Eller 11000 kvadratmeter stor romantisk landbohave i engelsk stil. Det er hvad jeg har at boltre mig på. Der er rigeligt med plads til at udfolde mine kreative ideer. Da min mand og jeg flyttede til gården i 1986, var der ingen have. Men det kom der, allerede den første sommer. Jeg tegnede selv haven, der er vokset et par gange, sidste del blev lagt til for 20 år siden. 
Jeg elsker min have, og nyder den i fulde drag. Om sommeren går jeg gerne derude, indtil jeg ikke kan se længere. Det er ikke kun for at arbejde, men også for at nyde. Alle de forskellige sidddepladser og hyggekroge, der er i haven, er lavet for at blive brugt, og det bliver de.
Det jeg synes er det sjoveste i haven, er at man kan skabe så mange forskellige stemninger, afhængigt  af årstid og vejr. 
Collagen herover viser meget godt, hvad jeg elsker ved haven.

  • Stilleben
  • Hyggekroge 
  • Romantiske bede
  • Friske buketter
  • Puder og duge  i sommerhaven

10 kommentarer:

  1. Det er en skøn og stor legeplads du har og jeg bliver ofte imponeret over at du til stadighed sætter buketter allevegne:) Jeg synes at det er vældig hyggeligt, men jeg gør ikke så meget i friske buketter rundt i haven.

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot have og sikke meget plads du har, vidunderligt! Kan godt forstå du er glad for den!

    SvarSlet
  3. Lækkert med så stor en have, jeg kan godt forstå, du udnytter alle siddepladser og er ude hele sommeren, det er jeg også helst. Jeg er nu alligevel glad for, at min have ikke er så stor, mine 2200 m2 er rigeligt til mig, men jeg er jo også lidt ældre :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Puha jeg får sved på panden ved tanken om så stor en have plus job. Af og til ville jeg dog ønske at min var lidt større men så stor som din er nok lige i overkanten.
    Der skal jo også noget plads til alle dine huse og hyggekroge. Dejligt ser det hele ud her på din blog
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Jeg tror altså at jeg bliver nødt til at komme over at se din have i løbet af sommeren, Anette!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er meget velkommen Nana, jeg vil elske at møde dig i virkeligheden.

      Slet
  6. Hej Anette, nu har jeg set din have til jul, så nu glæder jeg mig også til at se den både til foråret og til højsommer, jeg er jo i lære og du er en rigtig god inspirator :-)Kh Margit

    SvarSlet
  7. Kan godt forstå at du er glad for din store have, det er da et helt eldorado, vidste slet ikke at den var SÅ stor. Min er til gengæld alt for lille... Du udnytter din have flot :)

    SvarSlet
  8. Kære Anette. Det er et fantastisk syn og en imponerende indsats. Super flot. Jeg kunne også godt tænke mig at komme på havebesøg og høre om hvordan I klarer at holde en have af den størrelse og selvfølgelig se haven in real.

    SvarSlet
  9. Nå skal jeg nyte litt av din sommerhage. Titter litt på fjoråret jeg!!

    SvarSlet