Overnatning / Glamping

søndag den 24. april 2022

Åbning af sæsonen 2022.

Nu er der kun 2 uger til Fru Pedersens have åbner op for denne sæson.
 
Jeg glæder mig til igen at åbne haven, i år for 10 gang. Tænk at det allerede er så længe siden at jeg startede med faste åbningstider i haven.
9 fantastiske år er gået, med masser af havesnak, dejlige gæster fra ind- og udland, udveksling af tips og ideer, et haveliv jeg elsker.


Haven åbner 7 maj kl. 13.
Åbningstider
Maj-juni og september
Lørdag- søndag og helligdage kl. 13-17, samt efter aftale på tlf. 40259625
Juli og august alle dage fra kl. 13-17, samt efter aftale på tlf. 40259625

Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36, 7570 Vemb. Vestjylland.

Entre 75 kr. børn under 2 år er gratis.
Medbragt mad må nydes i haven.
Hunde i snor er velkomne.
Haven er handicapvenlig og der er handicapvenligt toilet.

Læs meget mere på hjemmesiden HER

Måske ses vi :-)


                    

3 kommentarer:

  1. Jeg håber, du får et dejligt haveår med mange besøgende.
    Billedet af solens stråler, der rammer vibeæggene, er helt vidunderligt.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  2. Fantastisk at det er 10. gang du åbner din skønne have med stemnningsfulde huse og blomsterbede. Rigtig god fornøjelse med både have og besøgende.
    Hilsen Ingeborg

    SvarSlet