Overnatning / Glamping

onsdag den 9. oktober 2019

Endnu en guldklump i vores familie.

Merle og Alma blev d. 6 juni storesøstre, de fik en lillebror. Vi blev bedsteforældre til vores 4 barnebarn. Lille Noah er den første dreng i vores lille familie. Glæden er stor og livet rigt, når et lille nyt menneske ser dagens lys.


Merle og Alma har samme alder, 4 og 6 år, som deres mor og morbror havde, da de fik deres lillesøster Matilde.
At se den måde Merle tager sig af sin lillebror, er ligesom at se hvordan deres mor tog sig af sin lillesøster.


Her er lille Noah kun nogle få timer gammel, lige hjemkommet fra sygehuset. Pigerne havde overnattet her, jeg havde hentet dem midt om natten, for der fik deres forældre pludselig så travlt, med at komme på sygehuset. Da pigerne og jeg var stået op næste morgen kom deres forældre med rundstykker og en nyfødt baby.


Lille Noah er allerede 4 måneder og på den sidste søndag i denne måned skal han døbes. Han er vokset rigtig meget og har fået sine 2 første tænder. Det går så hurtigt, han er ikke længere tilfreds med at ligge i arm når han er vågen, nej han vil op og se og opleve noget.

Jeg er så glad for at jeg ikke har nogen åben julehave i år, jeg skal nemlig nyde mine børnebørn så meget som muligt.

6 kommentarer:

  1. Tillykke med 4. barnebarn, det er tidligt, han har fået tænder, jeg håber, han ikke bruger dem, når han får bryst :)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  2. Gratulerer med et nytt barnebarn, en skjønn liten herremann.
    Vi er så heldig som får ha barnebarn rundt oss. Forstår godt at du ser fram til å kose deg med dem i julehelgen.
    Vi fikk vårt femte barnebarn i slutten av juli, en liten gutt det også.
    Ha det fint, Anette.
    Høsthilsen fra Turid

    SvarSlet
  3. Hej Anette. Hjertelig tillykke med endnu et barnebarn. Du har ret. Det er et lille under, hver gang et lille nyt menneske kommer til verden. Skønt, at du ikke får så travlt her i efteråret, så du kan nyde dit nye lille barnebarn fuldt ud.
    Tak for tippet med en lysaften i Kjellerup. Nu kan jeg så alligevel nyde en sådan, for jeg synes, at turen om aftenen til din have er for lang. Denne er på min egn. Måske ses vi.
    Venlig hilsen Bodil.

    SvarSlet
  4. Tillykke med ham, søde Anette :-) Det er da bare dejligt for jer allesammen.
    Kh, Karen

    SvarSlet
  5. Tillykke med endnu et barnebarn 😀
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  6. Tillykke med lille Noah og hyggelig december til jer alle.

    Kærlig hilsen Ingeborg

    SvarSlet