Overnatning / Glamping

mandag den 2. maj 2016

Andegård med eget badebasin.

Nu er andegården blevet indviet, af andemor, andefar og de 7 store ællinger. De 5 lidt mindre ællinger går selv rundt i haven, da deres mor og de 2 sidste hunænder har lagt sig til at ruge.

Andegården er med eget badebasin, eller spejlbassin om man vil.




Skiltet som jeg har lavet med moskusænder er hængt op på hegnet. Du kan se hvordan jeg laver skilte HER



Hele andefamilien.


Andegården er hegnet ind med et stormasket højt hegn/byggehegn og voiliere net i bunden.

Ænderne virker tilfredse med deres nye omgivelser, havde ellers frygtet at de ville se sure ud, når de ikke længere kunne gå frit omkring i haven :-)


4 kommentarer:

  1. så fint de har fået det Anette, kan de da ikke blive sure over. De har hinanden, fint bassin og madet bliver serveret, bedre kan man da ikke få det, vil jeg mene.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Hvor er det altså bare hyggeligt med ænder i haven:-)

    SvarSlet
  3. Åh hvor jeg elsker ænder i haven. Ville sådan ønske jeg kunne have sådan en lille flok.
    Men det går nok ikke.....
    Det ser forrygende ud hos dig og er så vild med dine skønne skilte. Du maler dem så smukt.

    Rigtig dejlig dag
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Det ser da ud til de hygger sig :-)

    SvarSlet