Overnatning / Glamping

fredag den 28. september 2012

Høstfarver i drivhuset


Dejlig dag i haven, først på besøg hos haveveninde der havde delt stauder, så bilen var fyldt med dejlige planter hjem. Fik slået halvdelen af mit græs, så kom der en ordentlig regnbyge. Men selvom der var store vandpytter, nussede jeg rundt i haven og fik ordnet en masse ting. Græsset blev klippet færdigt inden det blev mørkt. Kom lige til at kigge ind af vinduet til drivhuset, og syntes egentligt at min bleggule agurkeplanter så helt høstagtige ud i farven, ret fint til årstiden. Men desværre er det så slut med agurker .

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt med at nusse rundt i haven, selvom det regner.

    Det ser så hyggeligt ud med det fine gamle vindue i dit drivhus:-)

    Ønsker dig og dine en skøn weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Jeg elsker simpelthen at nusse rundt i haven, og lave små opstillinger med mine gamle ting og planter. Det kommer du til at se mere til :-)
    Du ønskes også en god weekend.
    Knus Anette

    SvarSlet