Overnatning / Glamping

fredag den 24. juli 2015

Hængekøjen.

Til jul fik jeg en ny hængekøje, da den gamle var slidt op. Den nye er rigtig fin med frynser, og lidt større end den gamle. Pladsen er den samme, under de store træer, så man kan ligge og kigge op i trækronerne i det flimrende lys.



Vand, frugt og lidt at læse i.


Hængekøjen spejler sig fint i spejlbassinet.



Hæklet kant og fine frynser, gør hængekøjen romantisk.


Hængekøjen er kun til privat brug, her er det lille Alma der nyder den.



Alma er vores yngste barnebarn, hun er nu 4 måneder gammel, og har fået sine 2 første tænder. En rigtig lille charmetrold, der ligner sin storesøster.

13 kommentarer:

  1. Yndigt! - Både hængekøjen og Alma er yndige :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. :-)

    SvarSlet
  3. Skøn hængekøjeplads du har der...

    SvarSlet
  4. Kære Anette. Så kan det da heller ikke blive mere sommerligt. En hængekøje er lige noget for en skøn baby, hvor ser hun tilfreds ud. Vores Herman kan også snakke i lang tid med træerne.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glemte at spørge, om du har fået to spejlbassiner eller det bare er flyttet?

      Slet
    2. Nej jeg har ikke fået flere spejlbassiner, det er det som ligger ved den hvide have. Billedet er bare taget fra en anden vinkel, så man ikke kan se lysthuset i jern :-)

      Slet
  5. Kære Anette Hvor er den nye hængekøje flot og hvor ser det fantastisk ud med spejlbassinet. Tillykke med barnebarnet, hun ser sød ud og allerede glad for mormors hængekøje ;-) kh Tina

    SvarSlet
  6. Det er bare ren hygge med den fine hængekøje og lille Alma nyder det Ha en dejlig søndag. VH Carina

    SvarSlet
  7. Hej Anette.Skønt med sådan en hængekøje....................og lille Alma ser da også ud som hun hygger sig.
    Jeg spørger også om det er et nyt spejlbassin?
    Rigtig god søndag knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej jeg har ikke fået flere spejlbassiner, det er det som ligger ved den hvide have. Billedet er bare taget fra en anden vinkel, så man ikke kan se lysthuset i jern :-)

      Slet
  8. Hej Anette
    En yndig hængekøje og en frisk lille Alma - det er skøøøønt.
    Dejlige sommerbilleder fra din fantastiske have.
    Knus Ingeborg, Sørvad

    SvarSlet
  9. Hej. Hvor er det et flot arrangement med hængekøjen, bordet og spejlbassinet. Det ser meget romantisk og fredfyldt ud. Alma er sød og hun hygger sig da vist i hængekøjen.

    SvarSlet
  10. åhh hvor er hun skøn den lille Alma, det er tydelig at hun nyder bedstes hængekøje. Jeg går også og drømmer om en hængekøje, men jeg kan ikke rigtig bestemme mig for hvilken en jeg vil have.

    SvarSlet